Všeobecné obchodní podmínky

1) Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") obchodní společnosti Marten Consulting a.s., se sídlem Kosoř 297, PSČ 252 26, IČO 28469411, zapsané v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 14719 (dále jen "prodávající") upravují v souladu s ustnovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen "kupující") elektronickou formou a prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.eno.cz (dále jen "webová stránka"). 

Kontaktní údaje prodávajícícho :

Marten Consulting a.s., divize ENO, Kosoř 297, 252 26 Kosoř, IČO 28469411, e-mail: info@eno.cz, tel. 607 013 161.

Kupující vyslovuje svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami odesláním své objednávky a rovněž tím potvrzuje, že je osobou starší 18 let a tím se na ni nevztahuje zákon 379/2005 Sb. o prodeji alkoholických nápojů nezletilým osobám.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2) Způsoby objednávání, forma úhrady

Objednání vína je možné následujícím způsobem:

  • prostřednictvím internetového obchodu www.eno.cz
  • elektronicky na adresu eno@eno.cz

Kupující se může na webové stránce registrovat a přistupovat do svého uživatelského rozhraní, odkud může provádět objednávání zboží. Objednávání zboží je možné též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

Každá objednávka musí obsahovat fakturační a dodací adresu kupujícího (pokud je od fakturační odlišná), e-mailovou adresu a telefonické spojení; v případě právnické osoby IČO a DIČ.

Před odesláním objednávky je nutné zvolit formu úhrady, možnosti jsou

  • v hotovosti v provozovně prodávajícího
  • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
  • bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay (platební karta nebo převod z účtu)

Po odeslání elektronické objednávky prostřednictvím internetového obchodu obdrží kupující na zadanou e-mailovou adresu automaticky vygenerované potvrzení objednávky. Další informaci obdrží kupující ve chvíli, kdy bude objednávka prodávajícím odeslána, resp. po převzetí zásilky přepravcem. Daňový doklad - fakturu obdrží kupující zároveň se zásilkou.

3) Ceny, věrnostní program, slevy

Ceny uvedené v internetovém obchodě u jednotlivých položek jsou tzv. základní ceny, a jsou to ceny konečné, zahrnující DPH. K těmto cenám může být připočítáno pouze dopravné v závislosti na zvoleném typu dopravy.

Stálým zákazníkům nabízíme věrnostní program – systém slev z uvedených základních cen. Věrnostní program je nastaven následujícím způsobem:

Registrovaný zákazník: sleva ve výši 2,5 % ze základních cen Tato sleva je poskytována každému registrovanému zákazníkovi při jeho druhém a každém dalším nákupu.

Stříbrný: sleva ve výši 5 % ze základních cen Tato sleva je poskytována každému registrovanému zákazníkovi po dosažení objemu nákupu ve výši Kč 25.000,- vč. DPH

Zlatý:sleva ve výši 10 % ze základních cen Tato sleva je poskytována každému registrovanému zákazníkovi po dosažení objemu nákupu ve výši Kč 35.000,- vč. DPH

Platinový:sleva ve výši 15 % ze základních cen Tato sleva je poskytována každému registrovanému zákazníkovi po dosažení objemu nákupu ve výši Kč 50.000,- vč. DPH

Registrovanému zákazníkovi se v internetovém obchodě po přihlášení zobrazují ceny po příslušné slevě. Na “vino měsíce”, pro které je vyhlášena akční sleva, se již další sleva neposkytuje. Akční sleva je platná pouze pro objednávky odeslané v době vyhlášení této akční slevy a do vyprodání zásob.

Podmínky pro velkoodběratele a případné množstevní slevy po individuální domluvě.

Slevové kupóny, dárkové certifikáty

Slevový kupón nebo dárkový certifikát se slevovým kódem je možné uplatnit pouze jednorázově - po výběru vín a jejich odkliknutí do košíku vyplňte potřebné údaje týkající se Vaší dodací adresy a způsobu dopravy. Slevový kód zadejte do příslušného okénka před závěrečným odesláním objednávky. V této chvíli se v prodejních cenách promítne Vámi uplatněná sleva.

Slevový kupón není možné uplatnit pro akční nabídku “víno měsíce” nebo jinou akční nabídku vín za zvýhodněné ceny.

4) Doprava a platba

Možnosti dopravy jsou:

osobní odběr: osobní odběr objednaného zboží je možný v pracovní dny v provozovně prodávajícího na adrese Marten Consulting a.s., Kosoř 297, 252 26 Kosoř a to od 8.00 do 16.30 hod po předchozí telefonické domluvě.

kurýr Toptrans: doručení kurýrní službou Toptrans v rozmezí standardní pracovní doby. Pokud bude Vaše objednávka odeslána do 12.00 hod., bude Vám zásilka doručena následující pracovní den během standardní pracovní doby. Je vždy nezbytně nutné, aby Vaše objednávka obsahovala telefonní číslo, na kterém Vás může kurýr kontaktovat a upřesnit s Vámi hodinu doručení zásilky. Pokud bude Vaše objednávka odeslána po 12.00 hod,. proběhne doručení zboží 3. den po odeslání objednávky stejným způsobem, tj. během dne s předchozím telefonickým upřesněním.

večerní kurýr Toptrans: doručení kurýrní služnbou Toptrans ve večerních hodinách. Pokud bude Vaše objednávka odeslána do 12.00 hod., bude Vám zásilka doručena druhý pracovní den ve večerních hodinách mezi 17.00 a 20.00 hod. Je vždy nezbytně nutné, aby Vašeho objednávka obsahovala telefonní číslo, na kterém Vás může kurýr kontaktovat a upřesnit s Vámi hodinu doručení zásilky. Pokud bude Vaše objednávka odeslána po 12.00 hod. proběhne doručení zboží 3. den po odeslání objednávky stejným způsobem, tj. večer s předchozím telefonickým upřesněním.

Cena dopravy kurýrní službou Toptrans je Kč 160,00 vč. DPH, resp. Kč 180,00 vč. DPH při platbě na dobírku. Dopravné neúčtujeme pokud probíhá akce "dopravné zdarma".

U zásilek v hodnotě přesahující Kč 1.000,00 vč. DPH dopravné neúčtujeme, pokud je zásilka doručována v rámci ČR.

Zároveň se způsobem dopravy je vždy třeba zvolit formu úhrady :

na dobírku: platba bude provedena v hotovosti při převzetí zboží

online – GoPay: bezhotovostní platba bude uskutečněna prostřednictvím platební brány GoPay.

V případě bezhotovostní platby je objednávka vyřizována až od okamžiku připsání peněz na bankovní účet prodávajícího.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5) Záruční podmínky, reklamační řád

Zboží zasíláme kurýrní službou, která Vám zboží přiveze na místo určení. Zboží je vždy zabaleno tak, aby nedošlo k poškození originálního obalu ani samotného zboží.

Vykazuje-li zboží při přebírání od kurýrní služby zjevné vady, tedy zejména porušený obal, jste oprávněni zásilku nepřevzít. V takovém případě sepište se zaměstnancem kurýrní služby protokol o poškození zásilky, V takovém případě zůstává nárok kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby kupujícího.

V případě, že kupující zásilku od kurýrní služby převezme a zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost zásilky, mechanické vady), je povinnen neprodleně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky toto písemně oznámit prodejci.

U objednávek odeslaných prostřednictvím internetového obchodu má kupující, pokud je soukromá osoba, právo v souladu s ustanovením  § 1829 odst. 1 občanského zákoníku od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Pokud se tak kupující rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat v uvedené lhůtě zpět na adresu provozovny prodávajícího. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Prodávající v případě odstoupení od kupní smlouvy kupujícím dle těchto obchodních podmínek vrátí kupujícímu peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, vždy však až po vrácení zboží, nebo prokázání, že kupující zboží prodávajícímu odeslal.

Pokud se rozhodnete od smlouvy odstoupit, je vhodné nás písemně kontaktovat a o tomto Vašem úmyslu nás předem informovat s uvedením čísla Vašeho účtu pro vrácení peněz. Vrácené zboží by mělo být doručeno s kopií dokladu o nákupu zboží.

Na veškeré zboží je poskytnuta záruka v rozsahu ustanovení obecně platných předpisů. Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu. Záruční doba na prodávaná vína je poskytována po dobu 6 měsíců v souladu s podmínkami vinařského zákona 321/2004 Sb. Záruka se nevztahuje na závady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladováním, neodbornou manipulací, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, živelnými pohromami nebo vyšší mocí.

6) 100% Garance kvality - podmínky pro refundaci

Víno, které je určené k vrácení musí splňovat následující kritéria:

  • a) víno je v původním obalu
  • b) víno má původní uzávěr
  • c) objem vína je minimálně 0.6l resp. je spotřebováno maximálně 20% původního objemu (pro ambaláž magnum platí nejvýše -10%)
  • d) u vína je přiložena kopie faktury/dodacího listu a písemný komentář co je důvodem vrácení, datum a čas otevření láhve
  • e) vrácení musí proběhnout nejpozději do 3 dnů od otevření na adrese společnosti ENO

7) Změna obchodních podmínek, ochrana osobních údajů

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. listopadu 2017. 
Prodávající si vyhrazuje právo změnit obchodní podmínky.
 Prodávající si dále vyhrazuje právo na změnu cen. Informace o kupujících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony, zejména zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. a slouží výhradně pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu kupujícího společností Marten Consulting a.s.